Uitbreiding aanbod opleidingen

WE MEDIA breidt haar aanbod opleidingen sterk uit. Ook de afdelingen sales, marketing en research van onze leden kunnen voortaan bijscholingen en specifieke seminaries volgen. WE MEDIA heeft hiervoor een samenwerking afgesloten met CommPass, de vereniging die strategie, planning en onderzoek in de media wil bevorderen over alle touchpoints heen.

 

De dienstverlening van WE MEDIA voor haar leden neemt daarmee fors toe. Naast de al bestaande opleidingen voor journalisten en communicatiemensen, zijn er nu ook een hele rits aan opleidingen voor de commerciële, marketing- en researchafdelingen.

Wie deze opleidingen volgt, komt ook terecht in een nieuw en interessant netwerk van mensen uit media-agentschappen, bureaus en adverteerders.

De samenwerking met CommPass betekent een uitgebreid lessenpakket die medewerkers van onze leden gratis kunnen volgen en andere betalende vormingen waarvoor een reductie geldt. Volgende opleidingen kosten normaal € 375 en zijn voor leden van WE MEDIA gratis.

  • Starterskits:
    • Who is who, 29/10, 9u > 12u30, lesgever, Bart Lombaerts, Head of content, Spyke (presentative in het NL)
    • Digital Metrics, 19/11, 9u > 12u, online, Stéphanie Radochitzki, Digital & Performance Strategy Director IPG Mediabrands (presentative in het FR)

 

  • Masterskits:
    • Methodologische challenges in (media)research, 27/10, 9u > 12u30, online, Michael Debels, Research Director, CIM (presentatie in het FR)
    • Digital Effectiveness, 26/11, 9u > 12u30, online, Stéphanie Radochitzki, Digital & Performance Strategy Director IPG Mediabrands (presentatie in het FR)

 

Interesse in een kit te volgen?

Schrijf dan in via onderstaand formulier.

 

WE MEDIA heeft ook een sterke korting van 15% bedongen voor leden die de resterende sessies van de cursus Media Essentials willen volgen.

 

De lessen waarvoor u nog kan inschrijven:

  • 15/10  Les 6
    De evolutie van magazines naar engagement-platformen, Francia Neirinck, Sales Director, MAG Advertising (NL) + Radio: audio is always on, Jo Snoeckx, Consumer Intelligence Manager Radio, DPG media (NL)
  • 22/10   Les 7
    Social Media
    Elliot Steed, Senior Strategist, Ogilvy Social.Lab (FR)
  • 29/10  Les 8
    Digital Touchpoints: de enige constante is de evolutie
    Chief Digital Officer , Serviceplan Group Benelux (FR)

 

Interesse om een Media Essential te volgen?

Schrijf dan in via onderstaand formulier.

Men zegge het voort!

 

Schrijf u hieronder in:

  • ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  • ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zin om meer te lezen?