WE MEDIA

Vertegenwoordigt de Belgische uitgevers van magazines, gratis pers en kranten. Ze heeft als missie de maatschappelijke rol van mediabrands te versterken. De mediabrands zijn alle mediamerken die op een professionele én onafhankelijke manier informatieve content creëren.

WE MEDIA

Biedt zijn leden-mediabrands een brede waaier ondersteunende diensten : juridisch advies, uitgeversperskaart, seminars & speaker event, netwerkmomenten, vertegenwoordiging in nationale en internationale mediagerelateerde organisaties (Raad voor de Journalistiek, Raad voor de Reclame, CIM, EMMA, …), research, communicatie, lobbying, facilitering van de reprografierechten, facilitering van bezoeken aan internationale congressen & events, …

WE MEDIA = 5 DEPARTEMENTEN

Business-to-Consumer Press (publieksbladen, gespecialiseerde pers),
Business-to-Business Press (vakbladen),
Free Press (huis-aan-huisbladen, gratis magazines en gratis kranten),
Digital (web, apps en mobile van kranten-en magazine-nieuwssites)
en Community & Cultural Press (ledenbladen en socio-culturele magazines).

Elk departement werkt met een eigen budget en bepaalt onafhankelijk welke items besproken, welke initiatieven georganiseerd worden.