WE MEDIA nodigt u uit op het symposium van CommPass

Naar jaarlijkse gewoonte zal het nieuwe schooljaar van CommPass starten met een symposium van een halve dag, rijk aan het uitwisselen van informatie, studies en know-how tijdens een “speed dating” van een voormiddag.

WE MEDIA beschikt over 20 kaarten (€ 130) voor haar leden.

 

Programma:

CANNES MEDIA LIONS 2019, winners and learnings – Corinne Verstraete, Managing Director, Mediacom Belgium

MEANINGFULL BRANDS – Hugues Rey, CEO Havas Media

RETAIL CULTURE – Cédric Tytgat, Chief Strategy Officer, IPG Mediabrands

AD’TITUDE 2019 (première)  BPost -Speaker to be confirmed

RE-EVALUATING MEDIA the Belgium edition (première) – Catherine Griffin, Head of Research, Echo Research

DIGITAL: NIEUW KWALITEITSLABEL – Thierry Hugot, Commercial en Marketing Director Groupe Rossel & Luc Suykens, Harley Procter Brand Director Procter & Gamble

CANNES MEDIA LIONS 2019 – winners and learnings – Corinne Verstraete, Managing Director, Mediacom Belgium

 

Praktische info:

Uur: van 9.00 tot 12.30 uur. Er wordt een pauze voorzien.

Prijs (excl. btw): € 130  (0 € gratis voor de leden van CommPass)

Locatie: Bluepoint, Reyerslaan 80, 1030 Brussel

 

Zin om erbij te zijn? Vul onderstaand formulier in om kans te maken op een kaart 

Symposium CommPass NL