WE MEDIA nodigt u uit op het symposium van CommPass

Naar jaarlijkse gewoonte zal op 5 september het nieuwe schooljaar van CommPass starten met een symposium van een halve dag , rijk aan het uitwisselen van informatie, studies en know-how tijdens een “speed dating” van een voormiddag.

WE MEDIA beschikt over 20 kaarten (€ 130) voor haar leden.

 

Programma:

CANNES MEDIA LIONS 2019, winners and learnings – Corinne Verstraete, Managing Director, Mediacom Belgium

MEANINGFULL BRANDS – Hugues Rey, CEO Havas Media

RETAIL CULTURE – Cédric Tytgat, Chief Strategy Officer, IPG Mediabrands

AD’TITUDE 2019 (première)  BPost -Speaker to be confirmed

RE-EVALUATING MEDIA the Belgium edition (première) – Catherine Griffin, Head of Research, Echo Research

DIGITAL: NIEUW KWALITEITSLABEL – Thierry Hugot, Commercial en Marketing Director Groupe Rossel & Luc Suykens, Harley Procter Brand Director Procter & Gamble

CANNES MEDIA LIONS 2019 – winners and learnings – Corinne Verstraete, Managing Director, Mediacom Belgium

 

Praktische info:

Datum: 5 september 2019

Uur: van 9.00 tot 12.30 uur. Er wordt een pauze voorzien.

Prijs (excl. btw): € 130  (0 € gratis voor de leden van CommPass)

Locatie: Bluepoint, Reyerslaan 80, 1030 Brussel

 

Zin om erbij te zijn? Vul onderstaand formulier in om kans te maken op een kaart 

Symposium CommPass NL