In opvolging van eerder overleg met de Vlaamse overheid maar ook intern, organiseert WE MEDIA een nieuw overlegmoment rond het investeringsplan Vlaamse Veerkracht. Na een interne bevraging zijn enkele thema’s geselecteerd waarvoor een project kan worden ingediend en waarrond mogelijk een consortium van meerdere uitgevers kan worden gevormd. Leden van WE MEDIA kunnen zich HIER inschrijven.
Uit een bevraging bij de leden van de C&C-bladen en de special intrest-uitgevers zijn volgende onderwerpen prominent naar voren gekomen:
- Nieuwe systemen van digitale distributie
- Data gedreven abonnementenwerving
- Digitale regie/ promotieplatform
Hierover willen we van gedachten wisselen op dinsdag 29 juni om 14 uur.
Inschrijven kan HIER.