Proficiat!

BToB Awards - WE MEDIA

BToB Awards – WE MEDIA

Dit jaar werden de winnaars van de BTOB Awards, georganiseerd door Marcom World in samenwerking met WE MEDIA, beloond met Gold, Silver en Bronze. Dit zowel voor de Pers als de Communicatie-competitie.


 
 
In totaal werden 28 Awards toegekend : 2 Bronze 2 Silver en 1 Gold voor de Pers, 12 Bronze, 7 Silver en 4 Gold voor Communicatie.

Verschillende WE MEDIA leden wonnen een BTOB Award op het Gala van 23 oktober:

– Gold (Pers), Best Media Brand of the Year : Artsenkrant (Roularta Healthcare) voor zijn speciale editie gerealiseerd voor en door studenten

– Silver (Pers), Best Launch/Relaunch:  Mediamarketing.lu (Marcom World)

– Silver (Communicatie), Best Use of Integrated : Fuel evenement (Medialaan/de Persgroep)

– Bronze (Pers), Best Content : MT Magazine (Publicarto)  voor het dossier over de ‘maakindustrie’ in België

– Bronze (Pers), Best Content:  Brussel Metropool (BECI) voor het dossier ‘Sprout to be Brussels”

– Bronze (Communicatie), Best Use of Audio : “ Afrit 10 “, (Podcast van Mediahuis Connect)

 

De absolute winnaar van de Gala-avond werd het bureau LDV United die met 4 Awards bedacht werd. Twee Gold BTOB Awards met”Dare to sponsor” voor de Special Olympics (Best Use of Sponsoring en Best Use of Film/Vidéo) én Gold (Best Use of PR) en Silver (Best Use of Direct) met “Borstfiguranten” voor Kind & Gezin.

De overige winnaars van deze BTOB Awards editie zijn:

Gold : Air met een Gold “The Fax Message” voor BMW (Best Use of Direct) en een Brons met “Precise Recruitment Campaign” voor Facom (Best Use of Promo/Activation).

SilverPropaganda voor “Proximus Content Ecosystem” (Best Use of Publishing/Content), TBWA met “The Outdoor Facebook Ad” voor Telenet Business (Best Use of Promo/Activation en Best Use of OOH), Dallas met “Imagine Impact” (Best Use of Interactive) en 2 Zilver voor Maison Moderne met “Histoires de famille” voor Banque du Luxembourg (Best Use of Publishing/Content) alsook voor DODODO (Best Launch/Relaunch).

Bronze : opnieuw Dallas met “Imagine Impact” (Best Use of Film/Video) en TBWA met “The Outdoor Facebook Ad” (Best Use of Direct), BBDO met “Prêt pour demain” voor Proximus (Best Use of Data/CRM), Onlyhumans met “Employer Branding” voor Soprema (Best Use of Event), Comith met “Succesvolle leadcampagne” voor Daddy Kate Print (Best Use of Direct), The Crew Communication met “Fleet Fuel Card” voor Total (Best Use of Direct), Head Office met “Samsung S-Academy” (Best Use of Publishing/Content). Ook de regies vielen in de prijzen : Brightfish (en zijn agentschap Lucy) met “Effective Views” (Best use of Publishing/Content), SBS Belgium met “Najaarsprogrammatie van de televisiezenders” (Best Use of Integrated) en Mediafield met “La bande sympa” (Best Use of OOH).

Bekijk de video:

.

Afspraak volgend jaar voor de 6de editie van de BTOB Awards.